Poniżej prezentujemy sposób postępowania w przypadku zwrotów i reklamacji, by klient dokonujący zakupu miał jasność co do sposobu postępowania w przypadku odstąpienia od umowy, bądź reklamacji zakupionego towaru.
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Napisz maila co się stało na reklamcje@r18.pl . Otrzymasz zwrotnie formularz reklamacyjny. Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Hurtopony Dawid Koziołek
ul. Katowicka 60
41-400 Mysłowice
Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Zwrot towaru lub Wymiana
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Hurtopony Dawid Koziołek
ul. Katowicka 60
41-400 Mysłowice
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon. Nieuzgodnionych zwrotów nie przyjmujemy.
Chcesz zwrócić wymienić towar napisz na reklamacje@r18.pl
Newsletter
Nowości, promocje, specjalne zniżki i kody rabatowe
na Twoją skrzynkę e-mail.