Kormoran to marka, która powstała nad Wisłą. W 1999 roku została zapoczątkowana w Polsce i choć jej historia nie należy do najdłuższych – można powiedzieć, że firma jest jedną z młodszych na rynku, to do dnia dzisiejszego uzyskała duże grono zadowolonych i stałych klientów. Prężny rozwój i podbój rynku krajowego zostało dostrzeżone przez największego giganta rynkowego, który wprowadził Kormorana do swojej grupy. Mowa naturalnie o marce Michelin.
Choć Kormoran oferuje zdecydowanie tanie opony, to celuje w auta ze średniej półki i klientów, którzy poza atrakcyjną ceną, szukają również bardzo dobrej jakości i właściwości jezdnych. Koncern mimo swojej krótkiej historii, posiada bogate zaplecze produkcyjne i nie boi się inwestować w nowe technologie i innowacyjne rozwiązanie na każdą kieszeń. Tym samym na rodzimym rynku, konkuruje z dużym powodzeniem z Dębicą, odnotowując bardzo dobre wyniki w sprzedaży, a także uznanie kierowców.
Wielu polskich kierowców uważa, że Kormorany są zdecydowanie lepszą alternatywą od opon, które są produkowane za granicą. Choć marka od jakiegoś czasu należy do Grupy Michelin, nadal uznawana jest za polską i chętnie kupowana. Jedno jest pewne – w tej cenie to Kormorany oferują najlepsze ogumienie – dobrą klasę, przyczepność i niski poziom hałasu przy osiąganiu wysokich prędkości podczas prowadzenia.
Newsletter
Nowości, promocje, specjalne zniżki i kody rabatowe
na Twoją skrzynkę e-mail.