Marka Continental powstała już w 1871 roku w Hannoverze w Niemczech. Od samego początku zajęli się produkcją opon – jednak do rowerów, samochodowe były tworzone kilkanaście lat później, najpierw na potrzeby rajdów, a następnie zaczęto wdrażać się w nowe technologie. W 1904 roku zaprezentowano oponę z rzeźbionym bieżnikiem. Na chwilę obecną Continental jest kojarzony nie tylko z bardzo dobrą jakością, ale również logiem – nieokiełzanym koniem, który nieprzerwanie od 1882 roku zdobi markę.
Obecnie Continental należy do jednego z większych producentów opon, specjalizuje się nie tylko w samochodach osobowych, ale także zajmuje się tworzeniem ogumienia do ciężarówek, maszyn rolniczych czy autobusów. Continental poza oponami, inwestuje w transport i nowoczesne technologie, aby być cały czas konkurencyjny na rynku. Jest znany z niepodważalnej jakości oraz zaufaniu światowej klasy producentów samochodów użytkowych. Na co dzień, poza sprzedażą detaliczną opon (Continental i m.in. Barum), współpracuje z BMW, Daimler AG, Hondą, Renault czy Toyotą, Porsche i Volvo dostarczając opony do seryjnych modeli ich samochodów, które na ogumieniu Continental trafia do firmowych salonów i pierwszych klientów.
Liczby w Continental przedstawiają się bardzo imponująco. Produkcja i sprzedaż daje miejsca pracy aż 208 000 osobom na całym świecie – dokładnie w 53 krajach. Obroty firmy nie spadają poniżej 34 mld euro, a portfolio klientów, którzy współpracują z producentem opon cały czas się powiększa. Ponadto, marka cieszy się uznaniem i zaufaniem ze strony kierowców na całym świecie.
Newsletter
Nowości, promocje, specjalne zniżki i kody rabatowe
na Twoją skrzynkę e-mail.